Який товар можна повернути
Товар належної якості, придбаний в інтернет магаизині Пташка, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з дати його отримання.
Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей,
- відсутності слідів використання і забруднень,
- збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок,
- збереження заводського маркування,
- цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;
Не підлягає поверненню якісний товар *, який включений Кабінетом Міністрів України до переліку товарів що не підлягають поверненню / обміну.
Не підлягає поверненню якісний товар наступних категорій*:
- товари для немовлят (зокрема, пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми);
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- рукавички, рукавиці, та комплекти, що їх включають;
* товар цих категорій можна повернути виключно у разі виявлення виробничого браку.
Товар неналежної якості, придбаний на Пташка, можна повернути протягом його гарантійного строку, якщо недоліки товару виникли з вини виробника або продавця товару.
Важливо! Замовлені товари, поставлені індивідуально по Вашому запиту («під замовлення») обміну і поверненню не підлягають. Весь товар перевіряється на предмет цілісності і справності. Однак, при виявленні заводських дефектів, товар підлягає заміні або відшкодування частини вартості товару.
Порядок повернення
Для повернення товарів необхідно надати разом з товаром заповнений бланк заяви на повернення, вказавши причину повернення та недоліки товару (у разі повернення неякісного товару).
Бланк заяви можна отримати у менеджера сайту.
Способи повернення товару
Ви можете повернути товар: службами доставки Укрпошта, Нова Пошта. Доставку оплачує відправник згідно з тарифами обраної ним служби доставки та обраного способу відправки.
Зверніть увагу! Оформлюючи посилку з поверненням, обов’язково вказуйте її оціночну вартість в розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються, зазначеної в товарному чеку. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде виплачене в межах суми вказаної вами оголошеної вартості.
Важливо! Якщо ви відправите посилку з поверненням товару на умовах оплати одержувачем ("накладений платіж" тощо), продавець не зможе її отримати, і товар повернеться вам, а кошти за товар не повернуться.
Адреса для відправки товару
- відправка через Укрпошту: 39800, Україна, м. Горішні Плавні, пр-т Героїв Дніпра 63, Полтавська область.; ФОП Опанасенко Наталія Василівна, номер телефону отримувача +38(098)004-08-07
- відправка через «Нову пошту»: М. Горішні Плавні, Відділення №2 (до 30 кг на одне місце): вул. Строна, 3; ФОП Опанасенко Наталія Василівна, номер телефону отримувача +38(098)004-08-07 та вказати адресу.
Повернення коштів за товар
Кошти за повернутий товар повертаються автоматично на банківську карту, з якої цей товар було оплачено.
Кошти за товар, оплачений готівкою, повертаються автоматично на банківську карту, зазначену у вашому Профілі як основна.
Важливо! Кошти повертаються після отримання товару продавцем, перевірки та підтвердження підстав для повернення товару.
Не рекомендується використовувати для повернення коштів банківську карту, відкриту для заробітної плати, пенсій, стипендій, соціальних виплат, якщо товар був оплачений з іншої карти. Продавець та Адміністратор не несуть відповідальності за затримку надходження коштів, зняття комісії чи інші наслідки обробки банком платежу на таку карту.
Термін виплати коштів за повернутий товар:
Кошти будуть повернуті вам у строк, що залежить від способу повернення товару: 1-3 дні з моменту отримання товару продавцем.
Строк повернення коштів продовжується на час врегулювання наступних питань:
- якщо, повертаючи товар, ви не додали до нього всі комплектуючі або супровідні документи;
- якщо вказані вами підстави повернення товару потребують підтвердження (зокрема, наявність або причина недоліків товару, перевірка причин їх виникнення, віднесення товару до переліку тих, що не підлягають поверненню);
- якщо товар було втрачено/пошкоджено службою доставки;
- якщо вами не додано в Профіль банківську карту для зарахування повернення;
Гарантійні зобов’язання
На весь товар надається офіційна гарантія виробника. Якщо в описі товару ви не знайшли дані про гарантійні зобов'язання (гарантійний строк, умови гарантійного обслуговування та відмови в гарантії), цю інформацію можна отримати у продавця через чат в картці товару.
Гарантійні випадки
Порядок звернення для пред’явлення вимоги про гарантійний випадок, а також перелік необхідних документів, потрібно уточнювати у конкретного продавця.
Зверніть увагу! Якщо згідно сервісної документації, інструкції або застережень виробника/продавця здійснення монтажу/демонтажу/обслуговування товару вимагає обов’язкового виклику фахівця сервісного центру, рекомендуємо дотримуватись цих вимог для уникнення подальшої відмови в гарантійному обслуговуванні.
Важливо! Якщо ви пред’являєте гарантійні вимоги продавцю, товар необхідно відправляти на його ім'я та адресу.